.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به بهانه ی شهادت آتشنشانها
آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پی حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که به شهادت و در آوار ماندن جمعی از آتش نشانان قهرمان انجامید، پیامی را صادر نمود.

به گزارش شمال نیوز: آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پی حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که به شهادت و در آوار ماندن جمعی از آتش نشانان قهرمان انجامید، پیامی را صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، متن پیام آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بدین شرح است:
گاهی انسان درمانده می شود از اینکه به شهامت دلیرمردان سرزمینش در نبردهای سخت روزگار فخر بفروشد و یا در سوگ به خون غلتیدن آنان در آه و اشک بسوزد؛ هر از گاهی جنگ های نابرابری که گویا آتش، عنصر مشترک آن است، عرصه ظهور و بروز غیرت غیرتمندانی می شود که تعهد مومنانه به انسان ها و انسانیت در آنها موج می زند.
حادثه دلخراش فرو ریختن ساختمانی که محل تجارت زمینیان بود و در نهایت هم به تجارت بزرگ مردان سرزمینمان با خداوند انجامید، آنچنان آتشی در دل افکند که هیچ آتشنشانی را یارای خاموش کردن آن نیست مگر آن آتشنشانی که سالم از زیر آوارهای آن بت نخراشیده خارج شود.
امشب دست های زیادی به تضرع به درگاه الهی بلند است؛ خانواده ها و کودکان و فرزندان گریانی که پدر را ملتمسانه سالم از خدایشان می خواهند و مردمی که قهرمانان خود را از دل آتش و آوار، ابراهیم وار فرا می خوانند.
اما شهادت هم هنر مردان خداست؛ گوارای وجود آنانی که در این مصاف سخت با آتش، پیروزمندانه پر کشیدند؛ و صبر به خانواده هایی که این مصیبت بزرگ بر سرشان فرو ریخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.